אריאל תוקף: "היה הסדר מקובל על הגורמים הצבאיים בשטח, יעלון התנגד"

"את כל הברורים שהמנהל האזרחי מעוניין לעשות, הוא יכול לעשות בזמן שהמשפחות נמצאות בבית. המשפחות התחייבו שאם יתברר שהקנייה הייתה לא כדין - הם יצאו מיוזמתם"
ישראל פריי No Comments on אריאל תוקף: "היה הסדר מקובל על הגורמים הצבאיים בשטח, יעלון התנגד"
צילום: Gershon Elison/Flash90
"את כל הברורים שהמנהל האזרחי מעוניין לעשות, הוא יכול לעשות בזמן שהמשפחות נמצאות בבית. המשפחות התחייבו שאם יתברר שהקנייה הייתה לא כדין - הם יצאו מיוזמתם"
22:21
30.04.24
צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר אורי אריאל, שיום ט"ו בשבט הוא חגו הגדול בתוקף תפקידו כשר החקלאות, שוחח הערב עם אבי מימרן וסיפר בסיפוק על ישיבת הממשלה הבוקר, בה כובדו השרים וראש הממשלה בפרות שהשתבחה בהם הארץ, וכן הביע סיפוק מהישגי המכון לפיתוח וולקאני, שהוא מכון למחקר חקלאי, הנחשב אחד הטובים בעולם.

במהירות רבה עבר הראיון לעסוק בנושא המרכזי: פינוי הבתים בחברון. "הדבר הראשון שעשינו, קידמנו את היוזמה להקים ועדת שרים להתיישבות, כפי המתחייב בהסכמים הקואליציוניים שנחתמו מזמן, בוועדה ישבו נציגים מכל המפלגות, האחריות וההחלטות לא יהיו בידי שר אחד – מכובד ככל שיהיה – ועוד הלילה נתכנס, ככה נוכל לקבל החלטה טובה, נינוחה, חברית, לסכם את הדברים מראש, ולא כפי שכרגע שהדברים מאוד לא נעימים".

כשנשאל כיצד הוא מרגיש בנוח לשבת בממשלה שמקפיאה בנייה ומוציאה יהודים מביתם, אמר השר: "לא רוצה להתפתל בתכנית שלך, בתכנית שלך מדברים ביושר. צריך פשוט לשנות את זה".

אריאל אמר כי "את כל הברורים שהמנהל האזרחי מעוניין לעשות, הוא יכול לעשות בזמן שהמשפחות נמצאות בבית. המשפחות התחייבו שאם יתברר שהקנייה הייתה לא כדין – הם יצאו מיוזמתם. זה היה מקובל על הגורמים הצבאיים בשטח אבל לצערנו שר הביטחון סירב. מדובר בבית סמוך למערת המכפלה, באזור יהודי בהגדרתו ובאחריות מדינת ישראל. גם אין אף ערבי שהתלונן שגנבו או חמסו את ביתו, מה שצריך לעשות – לאפשר למשפחות להתגורר בבתים".



0 תגובות